Több mint 70 beérkezett pályaműből választották ki legjobb kampányokat nyolc kategóriában a MagyarországON turisztikai kommunikációs versenyen. Kreatív kiadója, a PPH Média a Turizmus & Vendég szaklap a Magyar Turisztikai Ügynökség együttműködésével rendezte meg a legjobb újszerű digitális megoldásokat kutató versenyt. A tizenhárom tagú zsűri nemzetközileg is elismert kommunikációs szakértőkből, valamint a Magyar Turisztikai Ügynökség, a Magyar Turisztikai Szövetség és a Balaton Kör vezetőiből állt.
Az év turisztikai kommunikációs megoldását a PLANB Magyarország a Spirit Hotel Thermal Spa*****superior részére dolgozta ki, amely saját kategóriájában is arany fokozatú elismerést kapott és 2017-ben Tourism Social Media Awards díjban is részesült.
A MagyarországON a sok éves múlttal rendelkező Iránytű turisztikai verseny friss, felújított, újragondolt utódja. Az új versenyt kifejezetten az Iránytű korábbi pályázóinak igényei, a hazai tendenciák és az új kommunikációs megoldások, trendek alakították. A belföldi turizmus ugyanis egyre népszerűbb, a hazai desztinációkban eltöltött vendégéjszakák száma évről évre nő, és egyre több magyar választja az országhatárokon belüli pihenést, kikapcsolódást, szórakozást.
http://turizmusonline.hu/aktualis/cikk/a_kommunikacios_strategiak_komfortzonajan_tul