2015-óta menedzseljük a hátrányos helyzetű iskolák mosdóhelységeinek felújítására indított Domestos Iskolamosdó Felújítási Programot. Az UNILEVER vállalati társadalmi felelősségvállalás programként (CSR) a világ számos pontján működtet hasonló kezdeményezéseket így Magyarországon is. Hazánkban ez a vállalás azért lett sikeres mert az UNILEVER lehetővé tette, hogy más vállalatok is kapcsolódhassanak a programhoz és támogathassák a hátrányos helyzetű kistelepüléseken lévő iskolák mosdóinak felújítását. Így az elmúlt években több jelentős magyar és nemzetközi építőipari vállalat segítségével sikerült megsokszorozni a program hatékonyságát.
Minden év elején a Domestos kommunikációs kampányban hívja fel fogyasztói figyelmét arra, hogy minden termékük vásárlása esetén 5 forint kerül a felújítási alapba. A kommunikációs kampánnyal egy időben kezdődik meg a felújításra kerülő iskolák kiválasztása az állami partnerek segítségével.
A nyári iskola szünet alatt kezdődnek meg az iskolai mosdók felújításai amit az építőpiai szponzorok és együttműködő partnereink építőanyaggal, eszközökkel vagy munkaerővel támogatnak. Az építőipari partnerek bevonása nélkül minden évben csak fele annyi iskolát lehetne felújítani. De a jelentős szponzori részvétel miatt a program minden évben folyamatosan bővül.
A PLANB feladata a teljes program lebonyolítása és koordinálása a szponzorszervezési és kommunikációs feladatok mellett. Így munkatársaink minden évben januártól a szeptemberi átadó rendezvényekig szervezik ezt a kampányt.
A kampány a Domestos megbízásából készül.
Támogatói 2016-ban a Market Építő Zrt., a NLCafé, a Zalakerámia, a Stiebel Eltron, a Mapei, a Geberit, a Trilak, valamint az SCA, a Sanex Pro Kft.
Szakmai partnere az Ökumenikus Segélyszervezet.
A program a Miniszterelnöki Kabinetiroda, az Emberi Erőforrás Minisztérium és a Klebelsberg Intézményfenntartó Központ együttműködésével zajlik.
További információ:
http://www.domestos.hu/tarsadalmi-szerepvallalas/iskolai-program/